Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

System INTRASTAT w 2025 roku. Szkolenie z wypełniania deklaracji INTRASTAT - przepisy i praktyka
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

zapoznanie uczestników z zagadnieniami i realizacją przepisów, wynikających z obowiązku statystycznego dotyczącego obrotów handlowych na terenie Unii Europejskiej

Termin: 2025-11-19 - 2025-11-19 Lokacja: online, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenia

Procesy personalne w praktyce
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Szkolenia First Minute - Last Minute
2008-12-19 12:35:14

Rynek szkoleń w Polsce zrobił się bardzo gęsty. Firmy prześcigaj się w tworzeniu coraz to nowszych szkoleń, bardziej specjalistycznych, bardziej szczegółowych, bardziej spersonalizowanych. Okazuje się, że nawet dostatecznie dopasowane szkolenie może mieć problem ze znalezieniem odbiorców. Lepszą rek

Artykuł Szkolenia First Minute - Last Minute
Szkolenia biznesowe dla firm na wysokim poziomie
2008-05-26 12:15:04

Polska stała się krajem z dużym apetytem na tworzenie całej masy firm o różnorodnej specyfice. Jak grzyby po deszczu powstają małe i średnie firmy, które to z jednej strony dają miejsca zatrudnienia, a z drugiej strony nie są w stanie dać poczucia bezpieczeństwa swoim pracownikom przed ewentualnym u

Artykuł Szkolenia biznesowe dla firm na wysokim poziomie
Z ręką na pulsie
2008-05-21 13:22:51

Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna.

Artykuł Z ręką na pulsie
Syndrom wypalenia zawodowego-choroba człowieka XXI w.
2009-08-31 15:37:45

"Obudziłam się dziś z bólem głowy. Czuję się tak jakbym nie spała całą noc. Nie mam pojęcia, która to już z kolei. W ogóle często boli mnie głowa. No cóż… trzeba wstać, bo spóźnię się do pracy. Może tym razem kawa postawi mnie na nogi, choć zawsze tak sobie mówię…ale ona już na mnie nie działa. Jestem zmęczona...Moje ciało jest dziwnie wiotkie i nie mogę się ruszyć z miejsca, coś się ze mną dzieje… Nawet te kilka dni urlopu nic mi nie pomogły-czuje zniechęcenie i dziwną niemoc. Nic mnie nie cieszy. A przecież kiedyś tak bardzo lubiłam swoją pracę. Chyba zadzwonię i poproszę o kolejny dzień wolnego…"

Artykuł Syndrom wypalenia zawodowego-choroba człowieka XXI w.
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia HR Grecja - Kos, Dolnośląskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.